SUPPORT
Support Services
Door middel van betaalbare Hardware Support Services bieden wij flexibele ondersteuning om de levensduur van uw IT nog voor een bepaalde tijd te verlengen. Deze ondersteuning bestaat uit Silver Services en Gold Services, waarmee minor, major en critical hardware incidenten kunnen worden afgehandeld. Eventueel voor afwijkende of kortere looptijden en in een mix van nieuwe, oude en remarketed hardware.
Direct hulp nodig? Ga direct naar onze ITRP portal.
Support op ieder niveau
Heeft u interesse in onze support mogelijkheden? Bekijk onderstaande pakket en besluit welk pakket het beste bij uw organisatie past.
Gold
- Ondersteuning buiten kantooruren, elke dag van de week
- Calls worden binnen 5 uur on-site afgehandeld
- Een portaal voor het aanmelden en monitoren van tickets
- Jaarlijks SLA Performance Service rapportage
- Basic en Emergency Incident Coverage
- Volledig flexibele looptijd
Silver
- Ondersteuning op alle werkdagen tussen 8:00 en 17:00 uur
- Calls worden tijdens kantooruren Next Business Day afgehandeld.
- Basic incident coverage
- Een portaal voor het aanmelden en monitoren van tickets
- Jaarlijks SLA Performance Service rapportage
- Volledig flexibele looptijd
Support op ieder moment
Heeft u dringend support nodig? Wij staan altijd voor u klaar ook wanneer u nog geen klant bent. Neem dan contact met ons op en wij zullen zo snel mogelijk met een passende oplossing komen.
ITRP Portal
Wanneer u een SLA heeft afgesloten bij ons kunt u hieronder een ticket aanmaken via de ITRP Portal.
Heeft u een andere vraag?
Vul onderstaand formulier in dan nemen wij binnen een werkdag contact met u op.
* Verplichte velden